K-Seal Çok Amaçli Sivi Sogutma Sivisi Radyatör Kaçak Kalici Onarim 236ml

%7
700,00 TL
750,00 TL
131,83 TL 'den Başlayan taksitlerle
0.0 Puan - 0 Yorum
Marka
Stok Kodu
KSEAL-5501
Barkod Kodu
5060002968017
Fiyat
625,00 TL + KDV
Kargo Bilgileri
Aras Kargo - 200 TL Üstü Ücretsiz Kargo En geç 2 iş günü içerisinde kargoya verilir.

K-Seal K-5501

Dök ve Yürü - Soğutucu Kaçak Önleyici ve Onarıcı

 

Soğutma Sıvısı Kaçaklarını Önlemenin En Güvenli ve En Kolay Yolu

 

K-Seal'in soğutma sıvısı sızıntısını onarma yeteneğinin ardındaki sır, içeriğine bağlıdır: seramik mikrofiberler ve bakır parçacıkları dahil olmak üzere özel olarak geliştirilmiş kimyasal bileşenlerin karışımıdır. Ürün soğutma sistemine eklendiğinde bileşenler, soğutucu içinde asılı kalan sistem çevresinde serbestçe dağılır ve akar. Soğutma sıvısı sistemden silindirlere dışarıdan veya içeriden sızıntı yapıyorsa, K-Seal bunu delik veya çatlak boyunca takip edecek ve sızıntıyı gidermeye çalışacaktır.

 

Sadece Dök & Yürü Silindir contası onarımına basit, sorunsuz bir çözüm sunar. Pahalı onarımlara veya silindir contası test kitine gerek yok. Sadece dökün ve gidin, işte en büyük kolaylık budur.

 

Soğutma sıvısı sızıntılarının pahalı onarım faturalarına yol açması gerekmez; hızlı ve kalıcı bir çözüm için soğutma sıvısı sisteminize K-Seal eklemeniz yeterlidir. K-Seal bilimsel olarak test edilmiş, dünya çapında milyonlarca müşterinin güvendiği tüm ünlü oto servis ve mağazaları tarafından satılan tek soğutma sıvısı sızıntısı onarım sıvısıdır.

 

K-Seal'in kullanımı daha kolay olamazdı. K-Seal'in benzersiz formülü, motor soğutmanızın verimliliği üzerinde hiçbir olumsuz etki yaratmadan delikleri ve çatlakları tespit edecek ve bunları kalıcı olarak kapatacaktır.

 

Bilimsel Olarak Test Edilmiştir: K-Seal, Brighton Üniversitesi tarafından ASTM D3147'nin taleplerini karşılayarak başarıyla test edilen ve en iyi kapatıcı olduğu kanıtlanan tek üründür.

 

Boşaltma veya Yıkama Yok : K-Seal kullanımı kolaydır. Boşaltma veya flush ihtiyacını ortadan kaldırarak  kendini kullanışlı bir çözüm haline getirir.

 

Evrensel Uygulama ve Kalıcı Onarım: Bu silindir contası sızdırmazlık maddesi tüm araçlar için uygundur. Motorun ömrü boyunca kalıcı onarımı garanti eder.

 

Özellikler & Yararlar :

- 0,635 mm'ye kadar delikleri kapatır

- Dar su yollarını tıkamaz veya soğutma sistemi bileşenlerine zarar vermez

- Tüm antifriz/soğutma sıvıları ile kullanımı güvenlidir

- Kalıcı bir onarımdır

- Tüm su soğutmalı motorlarda kullanıma uygun ve güvenlidir

- Soğutucu sıvının motor silindirine kaçak yapmasına neden olan silindir kapak conta sızıntılarını giderir

- Stres kaynaklı metal çatlamalarında soğutma sıvısı kaçıran motor blok sızıntılarını giderir

- Aşınma veya stres kaynaklı devirdaim sızıntılarını giderir

- Motorun aşırı ısınmasına neden olan radyatör sızıntılarını giderir

 

K-Seal Kullanım Talimatları :

 

1. Şişeyi kuvvetlice çalkalayın ve içindekilerin tamamını radyatöre veya genleşme deposuna ekleyin.

Radyatöre eklenecekse doğrudan radyatör peteği üzerine dökmeyin. K-Seal ürünleri her türlü antifriz/soğutma sıvısı ile uyumludur ve soğutma sisteminde mevcut olabilecek diğer katkı maddelerinden etkilenmez.

K-Seal ürünlerini soğuk veya sıcak motora eklemeniz önemli değildir ancak sıcak motorla çalışırken yanmamak için dikkatli olun.

Çok küçük soğutma sistemleri için (örneğin motosikletler), şişenin sadece bir kısmını eklemek mümkündür ancak öncelikle içeriğin iyice karıştığından emin olmalısınız.

 

2. Motoru normal çalışma sıcaklığına erişinceye kadar çalıştırın.

En hızlı yol, aracı hafif bir sürüşe çıkarmaktır; aksi takdirde, hararet göstergesi normal seviyeye ulaşana kadar motoru rölantide bırakın.

 

3. Soğutma sistemi sıvısını değiştirebilirsiniz ya da K-Seal'i sistemde bırakabilirsiniz.

K-Seal onarımı yaptıktan sonra onarımın kalıcı olması nedeniyle sistemde bırakılmasına gerek yoktur. Soğutma sisteminin içeriğini değiştirmeyi veya K-Seal ürününü sistemde bırakmayı seçebilirsiniz. Herhangi bir sorun yaratmamaktadır.

 

Önemli Uyarı : Sıcak soğutma sıvısı ve buhar yaralanmaya neden olabileceğinden lütfen sıcak soğutma sistemi üzerinde çalışırken çok dikkatli olun. Tecrübeniz yoksa lütfen kalifiye bir tamirciye danışın.

 

Açıklama : Gerekli K-Seal dozunun soğutma sisteminin boyutuyla doğrusal olmayan bir ilişkisi vardır. Başka bir deyişle, soğutma sistemi kapasitesini iki katına çıkarırsanız, K-Seal dozunu iki katına çıkarmamalısınız çünkü bu, soğutma sistemine hiçbir ek fayda sağlamadan gereksiz yere aşırı dozda kullanılacaktır.

 

Su soğutma sistemi kapasitesi ve K-5501 kullanım dozajları ;

 

-5Lt. ile 21Lt. arası için (oto, minibüs, hafif ticari araçlar) 1 kutu (236ml.) K-SEAL ürün kulllanınız.

 

NOT: 57 litreden büyük soğutma sistemi kapasiteleri için lütfen özel K-Seal dozaj kılavuzu için K-Seal teknik desteğiyle iletişime geçin.

 

K Seal  %99'luk olağanüstü bir başarı oranına sahiptir. Ürünü tam güvenle kullanabilirsiniz.

 

Stok Adı : K-SEAL Coolant Leak Repair

Stok kodu : K-5501

Barkod : 5060002968017 

Ambalaj: 236ml. –

Amerikan Üretimidir

 

K-SEAL TEKNİK SORULAR VE CEVAPLARI :

 

Belirtiler :

 

SORU: Yağın içine soğutma sıvısı sızıyor. K-Seal bunu düzeltecek mi?

CEVAP: K-Seal'in etkili bir şekilde çalışması için atmosfere maruz kalması gerekir. Bu, harici veya dahili olabilir (üst kapak üzerinden silindirlere kadar). Soğutma sıvısının yağa sızdığı durumlarda K-Seal'in atmosfere maruz kalma olasılığı daha düşüktür. Bu nedenle K-Seal'in başarılı bir onarım yapma şansı azalır.

 

SORU: Suya/soğutma sıvısına yağ sızıntısı var. K-Seal bunu düzeltecek mi?

CEVAP: Hayır. K-Seal yalnızca soğutma sıvısı sızıntılarını giderir, yağ sızıntılarını durduramaz.

 

SORU: Sızıntı yapan bir radyatör hortumu var. K-Seal bunu düzeltecek mi?

CEVAP:  Hayır. K-Seal soğutma sisteminin yalnızca silindir, silindir contası, blok, göbek tapası, radyatör ve ısıtıcı sistemi dahil "metal" kısımlarındaki sızıntıları giderebilir.

 

SORU: Egzozdan beyaz duman çıkıyor. Bu ne anlama gelir?

CEVAP:  Gördüğünüz şey duman değil, egzozdan çıkıp soğuk havaya çarptığında yoğunlaşan buhardır (tıpkı bir su ısıtıcısının kaynaması gibi). Buhar, kapak contasının arızalanması nedeniyle silindir(ler)e giren suyun sonucudur. Su silindirde kaynar ve egzoz gazlarıyla birlikte dışarı atılır. Ayrıca motor performansında azalma, çalıştırma sorunları ve bujilerin kirlendiğini de fark edebilirsiniz.

 

SORU: Ön camım sürekli buğulanıyor. Bu ne anlama gelir?

CEVAP:  Ön camların buğulanmasının bir nedeni, ısıtıcı matrisinde bir sızıntı olmasıdır. Isıtıcı matrisi, kabini ısıtmak için ısıyı soğutucudan sıcak havaya aktarır. Matriste soğutma sıvısı sızıntısı varsa, bu kabine giren havayı kirletir. Daha sonra nem ön camda yoğunlaşarak buğulanmaya neden olur. Ayrıca soğutma sıvısı/antifriz kokusunu da algılayabilirsiniz ve aşırı durumlarda aracın ayak boşluklarında nemli lekeler fark edeceksiniz.

 

SORU: Yağ doldurma kapağında/boynunda kremsi bir kalıntı mı var? Bu ne anlama gelir?

CEVAP: Bu, kapak contası sorunu nedeniyle yağa su (soğutma sıvısı) sızdığını gösterir. Su ve yağ birleşerek emülsifiye olur (biraz mayonez gibi), bu da doldurma kapağı çevresinde birikintilere neden olur.

 

SORU: Soğutma sistemim basınçlanıyor ve soğutma sıvısı genleşme deposundan dışarı üfleniyor. K-Seal bunu nasıl düzeltebilir?

CEVAP: K-Seal bu tür sızıntıları giderebilir, ancak K-Seal'i silindirlerden geri dönen gazlar tarafından dışarı atılmadan soğutma sistemine yerleştirmeniz gerekir.

Birkaç çözüm şunlardır:

1. Radyatörün üst hortumunu çıkarın ve K-Seal'i doğrudan soğutma sistemine girecek şekilde hortumun içine dökün.

2. Sistemden birkaç litre soğutma sıvısını/suyu boşaltın, bunu K-Seal ile karıştırın ve ardından tekrar sisteme dökün. Bu, K-Seal'in doğrudan soğutma sisteminin içine gönderilmesine yardımcı olur ve ona onarım yapılması için en iyi şansı verir.

Soğutma sistemine basınç gelse de, pistonlar silindir içinde yukarı ve aşağı hareket ederken, hemen hemen her zaman çatlak boyunca soğutucunun küçük bir hareketi olur. K-Seal çatlağın içine çekilir ve ardından sıcak gazlar çatlaktan geri geçerken kürlenir.

 

KSeal'i Kullanmadan Önce :

 

SORU: K-Seal'i kullanmadan önce yapmam gereken özel bir hazırlık var mı?

CEVAP: Diğer piyasa ürünlerinden farklı olarak K-Seal basit bir 'dök ve kullan' çözümlüdür. Şişeyi iyice çalkalayın ve ardından normalde soğutucu/suyu dolduracağınız soğutma sistemine tüm içeriği ekleyin.

 

K-Seal'in kullanılması :

 

SORU: Ne kadar K-Seal'e ihtiyacım var?

CEVAP: 1 standart şişe KSeal (236ml/8floz), kapasitesi 20 litreye kadar olan soğutma sistemleri için yeterlidir. (bu, motosikletlerden hafif ticari araçlara kadar kapsar). Daha büyük soğutma sistemleri için Ağır Hizmet (472ml/16floz) boyutunda KSeal ürünümüzü kullanın.

 

SORU: K-Seal'i soğuk motora mı yoksa sıcak motora mı eklemeliyim?

CEVAP: K-Seal soğuk veya sıcak bir motora eklenebilir. Önemli olan, K-Seal'in soğutma sıvısına girdiğinde, soğutma sıvısının/K-Seal'in sistem etrafında serbestçe aktığından emin olmak için motoru çalışma sıcaklığına kadar çalıştırmanızdır.

 

SORU: Soğutma sıvısına mı yoksa yağa mı K-Seal eklemeliyim?

CEVAP: K-Seal kesinlikle, yalnızca ve sadece soğutma sıvısına eklenmelidir. Kesinlikle Yağa K-Seal eklenmez.

 

SORU: Sızıntıyı giderdikten sonra K-Seal'i soğutma sisteminde bırakmam gerekir mi?

CEVAP: Sızıntı giderildikten sonra K-Seal'i soğutma sisteminde bırakmanıza gerek yoktur, ancak bunun bir zararı olmaz. K-Seal bir kez onarım yaptığında, sistemde bıraksanız da bırakmasanız da bu onarım kalıcı olur.

 

KSeal Kullandıktan Sonra :

 

SORU: KSeal ile yapılan onarımın ömrü ne kadar sürer?

CEVAP: K-Seal bir sızıntıyı onardığında bu onarım kalıcı olur.

SORU: K-Seal kullandım ancak sızıntıyı durdurmadı.

CEVAP:  Ne yazık ki, K-Seal'in sızıntıları kapatma yeteneğinin bile ötesinde bazı sorunlar ortaya çıkabilmekte. Nadiren de olsa böyle bir durumda, lütfen info@karincakararinca.com.tr e-posta adresi aracılığıyla bizimle iletişime geçin; Uygulamadan neden sonuç alamadığınızı araştıralım.

 

SORU: Silindir contası sızıntısını gidermek için K-Seal kullanırsam, gelecekte silindir contasını değiştirmek istersem herhangi bir sorunla karşılaşır mıyım?

CEVAP: K-Seal, kalıcı bir onarım sağlamak için çatlağı sertleşen seramik mikrofiberlerle doldurarak kafa contası sızıntısını onarır. Kafa contasını daha sonraki bir tarihte değiştirmeye karar verirseniz, K-Seal onarımı eski contayla birlikte kaldırılacaktır. Sorun olmayacaktır.

 

Genel Sorular :

 

SORU: K-Seal hangi motorlarla güvenle kullanılabilir?

CEVAP: K-Seal, boyutu veya yakıt türü ne olursa olsun tüm su soğutmalı motorlarla kullanıma uygundur.

 

SORU: Soğutma sıvısı ve antifriz arasındaki fark nedir?

CEVAP: Soğutma sıvısı ve antifriz aynı katkı maddesinin farklı isimleridir. Soğutma sistemleri artık hem sistemdeki suyun donmasını engelleyen hem de sıcak havalarda soğutma işlemine yardımcı olan katkı maddeleri içeriyor. Ayrıca katkı maddeleri korozyonun önlenmesine ve soğutma sisteminin yağlanmasına yardımcı olur.

 

SORU: K-Seal TÜM antifrizler ile karışır mı?

CEVAP: Evet. K-Seal, tüm antifriz/soğutma sıvısı türleri ve markalarıyla uyumludur. Diğer birçok ürünün aksine, K-Seal'i eklemeden önce soğutma sisteminin boşaltılması veya yıkanması gerekir. Sadece K-SEAL

salla, dök ve git!

 

SORU: K-Seal, Evans Susuz Soğutma Sıvısı ile karışır mı?

CEVAP: Evet. K-Seal, dozaj soğutma sistemindeki suyun %5'ini geçmediği sürece Evans ile uyumludur. Aile boyu bir araçta 16oz / 472ml boyutundaki K-Seal bile bu maksimum değeri aşmamalıdır.

 

SORU: K-Seal her türlü soğutma sıvısıyla uyumlu mudur?

CEVAP: Evet. K-Seal, sistemde mevcut olabilecek soğutma sıvısı veya diğer katkı maddeleri ile reaksiyona girmez.

 

SORU: K-Seal sıcak sulu merkezi ısıtma sisteminde yani ev kaloriferlerinde kullanılabilir mi?

CEVAP: Kısa cevap evet. Su bazlı ısıtma sistemi, otomotiv soğutma sistemine çok benzer.

Radyatörler yoluyla sistemden çevreye ısı aktarmak amacıyla kapalı bir döngü etrafında akan sıcak bir               sıvınız var.

Sistemde bir sızıntı olması sistemin verimliliğini azaltır ve uzun vadede hasara yol açabilir.

Merkezi ısıtma sistemine K-Seal eklenmesi, sistemi boşaltmaya gerek kalmadan boyutu 0,6 mm'ye kadar olan sızıntıların onarılmasına yardımcı olabilir.

Normalde su ilave ettiğiniz ısıtma sistemine K-Seal eklemeniz yeterlidir. K-Seal sisteme herhangi bir zarar vermez ve pompaya zarar vermez. Sistemde bir filtre bulunuyorsa K-SEAL kaçağı önleyene kadat filtr by pass edilmelidir.

K-Seal, ASTM D-3147 standardını karşılar.

 

SORU: K-Seal soğutma sistemimdeki herhangi bir şeyi tıkayabilir mi?

CEVAP: K-Seal soğutma sistemini engellemez ve her türlü su soğutmalı motorla kullanımı güvenlidir.

 

SORU: K-Seal alüminyum radyatörlerle kullanıma uygun mudur?

CEVAP:  Evet. K-Seal, alüminyum ve diğer tüm radyatör malzemeleriyle kullanıma uygundur. Sert plastik radyatör muhafazalarındaki sızıntıları da onarır.

 

SORU: K-Seal önleyici tedbir olarak kullanılabilir mi?

CEVAP: Sızıntı olmasa bile soğutma sistemine K-Seal eklemek mümkündür. Ancak K-Seal'in etkinliği zamanla azalır ve farklı soğutma sistemlerindeki değişen koşullar nedeniyle K-Seal'in ne kadar süre etkili kalacağını tam olarak belirlemek mümkün değildir.

 

Sıkça Sorulan Sorular (SSS) : En Önemli Teknik Sorular - Bunlar, talimatların doğrudan kapsamına girmeyen, bize sorulan ana sorulardır.

 

SORU: K-Seal Soğutma Sıvısı Kaçak Onarımını kullandım şimdi ULTIMATE'i kullanabilir miyim?

CEVAP: K-Seal çözüm üretmediyse ULTIMATE'in farklı bir performans göstermesi pek mümkün değildir.

 

SORU: K-Seal ve K-Seal ULTIMATE arasındaki fark nedir?

CEVAP: Ürün kullanım dozaj farklılığı/ konsantrasyon olarak cevap verebiliriz.

 

SORU: Yağla soğutma sıvısı karışma sorunum var K-Seal işe yararmı mı?

CEVAP: Bu kaçağın yeri ve durumuna bağlıdır. Bazı durumlarda yine de onarım yapmak mümkündür ancak kaçak pozisyonu onarım koşullarının karşılanmasına önleyebilir. Bu nedenle deneyip anlamak için daha ucuz seçenek olarak K5501'in kullanılması tavsiye edilir.

SORU: Güçlü motora sahip bir arabam var, ne kadar K-Seal'e ihtiyacım var?

CEVAP: Motor CC kapasitesine göre belirlenmemiştir ve her durumda, tüm otomobillerin ve SUV'ların %99'unu oluşturan 20 litreye kadar soğutma sıvısı içeren soğutma sistemleri için gereken tek şey tek bir şişedir.

 

SORU: K-Seal'i ekledim ama önce şişeyi sallamadım mı?

CEVAP: Şişede hâlâ çok fazla parçacık kalmışsa, biraz su ekleyip bunu sisteme boşaltın. İçeriğin tamamını toplu halde eklediyseniz onarım daha uzun sürebilir. Aracı normalde kullandığınız gibi kullanın.

 

SORU: Motoru çalıştırmadan K-Seal'i kullanabilir miyim?

CEVAP: Aslında hayır, K-Seal'in sızıntıyı bulmak için sistemin etrafında dolaşması gerekiyor ve ardından ısıya ihtiyaç duyuyor.

 

SORU: K-Seal ekledim ve sorun daha da kötüleşti veya soğutma sistemini tıkadı

CEVAP: Teknik olarak K-Seal'in bunu yapabilecek kapasitesi yoktur; Ve mümkün değildir.

K-Seal'in düzelteceği sorunlarla ilgili sınırlamalar olduğu web sitesinde ayrıntılı olarak açıklanmıştır. Belirtmemiz gereken önemli nokta, K-Seal'in milyonlarca onarım yaptığı ve bunu yapamaması halinde başarılı olamayacağıdır.

K-SEAL Brighton Universitesinde testlerden geçmiş ve ASTM D-3147 standartlarını karşıladığı onaylanmış bir üründür.

 

SORU: K-Seal benim (her marka, model ve yaştaki araca) uygun mu?

CEVAP: K-Seal TÜM su soğutmalı motorlara uygundur.

 

Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
K-Seal Çok Amaçli Sivi Sogutma Sivisi Radyatör Kaçak Kalici Onarim 236ml K-Seal Çok Amaçlı Sıvı Soğutma Sıvısı Radyatör Kaçak Kalıcı Onarım 236ml 750,00 TL KSEAL-5501
K-Seal Çok Amaçli Sivi Sogutma Sivisi Radyatör Kaçak Kalici Onarim 236ml

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.